واحد رفاه انجمن پرستاری ایران

مجتمع هوشمند هم‌ساز 1
مجتمع هوشمند هم ساز1

مجتمع هوشمند هم ساز با رویکردی نوین و بهره گیری از آخرین فناوری‌های هوشمند، تحولی بزرگ در مفهوم زندگی شهری ایجاد کرده است. این مجتمع، با طراحی پیشرفته و امکانات منحصر به فرد، تجربه ای بی‌نظیر از زندگی در محیطی هوشمند و مدرن را به ساکنان خود در محدوده منطقه زیبا و اصیل مهرشهر کرج ارائه میدهد و با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و محصولات دانش‌‌بنیان داخلی و خارجی، به دنبال ایجاد رفاه، آسایش و امنیت طبق استاندارد های زندگی در آینده طراحی شده است.

مجتمع هوشمند هم ساز1

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

هم‌ساز، به ساکنان خود امکان میدهد تا نسل جدید الگوی سکونت خانواده را تجربه نمایند. ترکیب هنر معماری مدرن با فناوریهای نوین، فضای منحصر به فرد و الهام بخش از زندگی در دنیای پیش رو را به ارمغان می آورد. هم‌ساز نمادی از آینده‌نگری و پیشرفت است؛ مکانی که در آن، تکنولوژی و زندگی به هم پیوند میخورند تا بستری ایده‌آل برای زندگی، کار و آرامش ایجاد گردد. این مجتمع با تمرکز بر آسایش و رضایت ساکنان، نه تنها محیطی زیبا و هوشمند، بلکه یک سبک زندگی نوین و الهام بخش را به تمامی ساکنان و مهمانان هدیه میدهد.

مجتمع چندمنظوره ماه‌لند
مجتمع چند منظوره ماه‌لند

بهترین مقطع برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ شهری، زمانی است که شهر و منطقه‌ای که پروژه را در بر گرفته، در مدار رشد و توسعه خود قرار داشته باشد. در این شرایط، موفقیت و رونق پروژه نه تنها به امکانات و ویژگی‌های درونی آن، بلکه به رونق منطقه و جغرافیا گره خواهد خورد.

مجتمع چند منظوره ماه‌لند

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ماهشهرِ امروز، بندری خوش آتیه است که به دلایل متعدد آینده‌ای درخشان را پیش روی خود میبیند. حضور پتروشیمی‌های بزرگ کشور، توسعه بندرگاه‌ها و شریان‌های ترانزیتی، صنایع رو به رشد و افقی سرشار از فرصت‌های اقتصادی که تا کنون دیده اید، بی تردید ماهشهر را لنگرگاه تجارت و صنعت جنوب ایران کرده است. ماهشهر زیبا، بزرگترین لنگرگاه جنوب غرب ایران، در دل خود مروارید درخشان ماه لند را می پروراند. مجتمع چندمنظوره ماه‌لند، اولین حلقه از یک کلان پروژه زنجیره‌ای در کشور است که به واسطه مشارکت پُرتعداد افراد مشهور و محبوب کشورمان، عنوان «پُرچهره‌ترین» پروژه سرمایه‌گذاری را یدک می‌کشد.