آموزش نرم افزار ایمن افزار داروخانه

نرم افزار داروخانه شارپ ایمن افزار شایگان پس از بازنگـری هـای متعدد از نرم افـزار های مختلف، از جمله نرم افزار نسخه 5/8 و نسخه هـای قبلی  که در بیش از 5000  داروخـانه نصب و در حال استفـاده می باشد ، مجدداً طراحی و تولید شده است. در طراحی نرم افزار نسخه  شارپ شرکت ایمن افزار  با بهره گیری از نقطه نظرات مثبت داروخـانه داران، صاحب نظران، و تحقیقات مستمر کارشناسان با تجربه مشکلات داروخانه ها با روش هایی  بسیار کـاربردی حل شده  است که منجر به ساده شدن کارها تا حد قابل توجه، سرعت بخشیدن به عملیات، جلوگیری از  خطاهای انسانی، به حداقل  رساندن زیان ها و کسورات داروخانه  از کانالهای مختلف  به روز رسانی خودکار برنامه و اطلاعـات قیمت ها و تعهدات  بیمه ای از طریق اینترنت، حسابداری و  انبارداری ویژه ، گزارشات  بی نظیر مدیریتی و استفاده از  تکنولوژی های مفید در نرم افزار از ویژگی های بارز نرم افزار شارپ نسخه طلایی شرکت مهندسی ایمن افزار شایگان می باشد .

آموزش نرم افزار ایمن افزار داروخانه

تکنسین داروخانه

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان

تکنسین داروخانه به داروساز کمک می نماید تا داروهایی را که بیمار سفارش می دهد آماده کند. تکنسین داروخانه وظیفه دارد تا داروها را با هم مخلوط نماید و نسخه ها را از بیمار دریافت نماید. در حقیقت در داروخانه‌های بزرگ که همه روپوش سفید می‌پوشند، تمایز تکنسین داروخانه یا نسخه خوان از دکتر داروساز کمی سخت است. در ظاهر شبیه به هم هستند و وظایفی مشابه به هم انجام می‌دهند. اما علیرغم این تشابه ظاهری تفاوت‌های زیادی میان وظایف تکنسین داروخانه و داروساز وجود دارد؛ تکنسین یا دستیار داروخانه که در عرف با عنوان نسخه‌خوان هم شناخته می‌شود به نسبت دکتر داروساز وظایف متعدد و عمومی‌تری بر عهده دارد. با این وجود تکنسین نقش مهم و غیرقابل‌انکاری در پیشبرد کار داروخانه و خدمت به بیمار بر عهده دارد.

Image

آموزش تنظيمات و ارسال نسخ به صورت الكترونيكي براي سازمانهاي تامين و سلامت

نسخه خوانی
برای شرکت در دوره تکنسین داروخانه کلیک کنید

نسخه الکترونیک

آموزش های بیشتر در :

قرار است تمرکز شما، فقط بر روی رشد و موفقیت خودتان باشد.

هر فکری ، با چند کلیک واقعی می‌شود.

دوره کمک های اولیه و فوریت پزشکی
دوره فوریت‌های پزشکی یک دوره آموزشی حیاتی برای پزشکان و کادر درمانی است که آموزش‌های عملی و تئوریکی در زمینه مداخلات اورژانسی و مواجهه با وضعیت‌های اورژانسی ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به منظور آمادگی برای واکنش به وضعیت‌های پرخطر و اورژانسی مانند حوادث رانندگی، حوادث قلبی، سکته مغزی، حوادث ترومایی و غیره برگزار می‌شوند. دوره‌های فوریت‌های پزشکی شامل آموزش‌های مانند تعویق خونریزی، روش‌های تنفس مصنوعی، استفاده از دستگاه‌های AED (دستگاه تعقیب و نجات با الکترود)، نگهداری و حمل بیماران، تعامل با تیم‌های اورژانس و غیره است. این دوره‌ها عموماً شامل آزمون‌های عملی و نظری هستند که پس از پایان دوره، شرکت‌کنندگان ممکن است گواهینامه فوریت‌های پزشکی دریافت کنند. در مواقع اورژانسی، داشتن آمادگی و آگاهی لازم در زمینه فوریت‌های پزشکی می‌تواند تفاوت زندگی و مرگ برای بیماران باشد، بنابراین شرکت در این دوره‌ها برای پزشکان و کادر درمانی بسیار حائز اهمیت است.
12 تومان1.750.000
دوره دستیار دندانپزشک
♦️دوره دستیار دندانپزشک به شما این امکان را می‌دهد تا گام به گام روش کار کردن در کنار یک دندانپزشک حرفه‌ای را بیاموزید همچنین دانش و مهارت‌های خود را در حوزه‌ی دندانپزشکی بهبود بخشید. ♦️در این دوره شما با نحوه مشاوره و راهنمایی برای بیماران در مورد بهداشت دهان و دندان، تجویز داروها و مراقبت‌های پس از درمان، گرافی، ایزوله کردن محیط و کار با لابراتوار ها آشنا خواهید شد. ♦️پس از پایان دوره دستیاری، شما می‌توانید به عنوان یک دستیار حرفه ای دندانپزشک در یک مطب یا درمانگاه کار کنید. این دوره به شما امکان می‌دهد تا بازار کار را بشناسید و روابط حرفه‌ای برقرار کنید. ♦️از مزایای دریافت مدارک معتبر و بین المللی و قابل استعلام انجمن پرستاری ایران احراز تجربه کاری در یک محیط حرفه‌ای و واقعی است. این تجربه می‌تواند به شما در آینده کمک کند تا بهترین موقعیت های شغلی را در حرفه‌ی خود پیدا کنید.
2 تومان4.800.000